Tanulok.Megint.

Na , miért ne ,a jó pap is hóttig tanul , mégis hülyén hal meg.

Mindig ezt szerettem az Indában , írhatok én magamnak is és ez a legjobb , mert ?

Mert magammal is tudok beszélgetni , hogy bolondos vagyok ? Enyhe kifejezés.

Sokáig voltam itt , de a netlog elcsábított és így hűtlen lettem.

Nem idegen számomra ez a szó ,gondolkodom erősen , hogy alakultak így a dolgok ?

Mert világ életemben komoly voltam , és hűséges .

Mi ingatott meg ennyire  ?

A hatások .A pofonok.A sorstól.

De kit érdekel , mára nem nehéz már hűségesnek lennem , /bár / ha lószar van van veréb is.

Na hol egy szmájli , most röhögök , jól van na , nevetek. Nem leszek így magam között visszafogott , mert tudom ilyen vagyok néha ! de ez is én vagyok ,hogy hívő vagyok , és legyek komoly ?

Na nemá ,ezt nem írja a biblia ,én Jézust szeretem ,és vallom a hitem , de most ez nem erről szól , nem érted ? De , értem.Jahahajj  valaki , egyszer olyan kerekperec megmondta mi hiányzik nekem ,jó , volt benne igazság ,meg gazság is , de semmi gond.

Megbocsájtottam.Magamnak , és mindenkinek , vagy mégsem ?

Van egy szomorúságos hírem magamnak , azt találták ki , lesz netadó , azannya keservit annak aki kitalálta.

Le kellesz mondanom erről is ?

Sebaj , vissza a papír alaphoz , majd naplót írok , magamnak.Húúú már ennyi az idő ?Mentem jó éjszakát...magamnak.

Majd jövök , ha még leszek.ANFEHÉRRUHÁSNÖ.jpg