Jobb későn..

Most van egy film , persze miről is szólna , a szerelemről , mi másról , mert ugye engem roppant érdekel ,érdekel ?

   Igen is meg nem is ,az én szívem már kihűlt , már nem akarom hogy tűzzel égjen , csak úgy vagyunk , kettecskén , tisztelem is érte ,rendes egy szív , eddig mindent kibírt ,bár mostanában valami van , de ezt is kibírjuk.

  Most háttérként nézek egy modern -vámpíros - Rómeó és Júlia filmet , mert igazán jó film , ezért merem neki kiosztani ezt a címet.Szép szerelem történik benne , igen , éhes disznó...mondják , na de kinek a szíve nem vágyik arra hogy szeressék ?

Az imént egy magyar kisfilmet láttam , Pogány Judittal ,elgondolkodtató volt ,azt hittem én vagyok ott , mivel épp úgy karattyolok mikor a férjem vezet , nevetségesek vagyunk ..házi sárkány -na de mondok egy dolgot , a nő olyanná válik amennyire szeretve van , de ne mondja nekem senki a férfi is épp így van.

  Nem bizony , észre sem veszi , minden természetes ,magától értetődő ,Istenem , néha mennyire tudom ezt a helyzetet utálni , ám én tudom az okát is.

Ha nincs meg az a bizonyos kezdő érzelem , ami idővel szeretetté érik a férfi szívében , csupán érdek köti a másikhoz , lehet az a nő bármilyen , ha a szívét kiteszi is , már csak megtűrt személy lesz ,lett légyen bármilyen szeretet is benne.

  Mit lehet olyankor tenni , menni ? Minek ? Hová ? Merre ? Meddig ? De szép kérdések..

Egy biztos ,valamelyik életemben , valaha nagyon rosszat tehettem , mert csak így tudom elfogadni , és elviselni .El tudom viselni ? Meglátjuk , vagy nem.55225484_3949522_10472747.jpg