Elkezdődött...??

Valahogy nem tulajdonítottam jelentőséget a mayák jóslatának , nehogy már valamit komolyan vegyek , erre a kis időre , mert .. már lehet el is kezdődött amit jósoltak.

   És ezt nem én kezdtem , tehát akár valós is lehet , remélem nem , nagyon remélem , bár a dolgok erősen arra mutatnak , már a bolygók is elkezdték a sorakozást , eddig csak egy  , az esthajnal ragyogott a hold mellett , ám most már ikrek lettek , ketten vannak és ..jó lenne utána nézni ebben az infó _óceánban mi és hogy következik ezután..de talán nem is érdemes , meg az időm sem engedi .

   Csupán néha eszembe jut ,és kész , és megyek tovább ,mert bár mennyire is kelekótyának írom , írnak is le , mégsem tudom saját magamat megtagadni. Bár ..tudom..nagyon tudom , és utálom is hogy nem tudom letiltani a másolást , mert ugye az ötlet az a blogokban hever , és én rá ismerek mindenhol saját tákolmányaimra ..talán jól is esik ..talán nem ..soha nem fogom megmondani.

   Soha..valaha ez a szó annyira jól esett , mikor a fő_ át _vágóm mondta ..érdekes , nem ?? Pedig én is lehettem volna barátja ..még néki is ..de nem tartott métónak rá ..szegény ..madárnak nézett..pedig csak egy női bandi voltam , de hadd legyenek néki is olyan barátai akiket megérdemel..sebaj tóbiás.

   De vissza a jelekhez miket a természet mutat nékünk , mert ezek a dolgok nem érdemelnek egy fejezetet sem ..sem itt sem az életemben.És pássz.Mivel a korszak rohanó , atomkorszak , és minden gyors lefolyású ,még lehet meg is érjük ,gyalog kell a városba ,sőt hosszabb távokra is kutyagolni , mert az autót már letettük . ugyebár..már aki ..de üsse kavics ..ember küzdj és bízva bízzál..mondta anno Madách ..és bizony egyeseknek nagyon kell küzdeni , ketteseknek nem annyira.

   És ha egy forgácsot talál majd a túlélő ,sírva leborul , mert ez valaki keze munkája volt..na ezt is olvastam , de félre a károgással , remélem , szeretném , kívánom , ne legyen úgy , soha...hanem éljenek az emberek , boldogan ..és szépe...én így szeretném.