És most kezdhetem előlről.

Hogy valaha megértem - e ezt az új dizájnt ? Próbálom , nem vagyok benne biztos , menni is fog.Ez a hely olyan nekem mint az élet kellene is meg nem is ,ha nincs , hiányzik , ha van frászt kapok tőle , miért ? Mert más lett teljesen , és nem ismerem , nem lettünk egymásnak bemutatva , és ez kinek a hibája , lehet találgatni , most akkor kísérletezgetek , közben jól szorakozom , és mérgelődöm is ,ugyan minek jöttél ide vissza , ez a hely olyan , mint egy kihalt bolygó ,sehol senki , j a hogy így a jó ? Na hisz.Kinek , persze nekem , mer eleve ember undorom van , és főleg magamtól , ja hogy én is itt vagyok ? Lényegtelen , szinte észre sem veszem , na ..szóval a fejléc hol is van ? Tudja a csoda, majd keresem , mint a csodát.Ja és a mondandóm hol is van ?Azt sem lelem ?dehogynem , a lábrázás jöjjön rá aki ezt az újítást kitalálta, na ez egy jókívánság ? lehet.Kíváncsi vagyok , mint minden ember ,talán még az vagyok , mi ..ember..na nem sok választ már el a lesüllyedéstől , mert sokan segítenek ám , de talán itt nagy magányomban sírhatok magamnak.Csodálom a mai napig azokat kik tartják a kivagyiságukat , humorukat , és nem keserednek meg , legfőbb érték az ember , mondta egyszer a fáma , aztán rájöttem , frászt ! A pénz a legfőbb érték , és ma sincs ez másként ,az ember ..minek az ? ...vannak gépek , az ember csupán addig kell míg valamit el lehet venni tőle , aztán ..kész , valahogy ritkítani kellene , fogyj..mondják ..fogyj te ..de minél hamarabb.Lázonganák is , de minek ? Mondj igazat betörik a fejed , hát lapítok , amíg lehet, emlékezek szép , szebb napokra , azt még lehet , egyszóval ma ennyi leszek , és kérek egy haszutmafort, hogy ez mi? Na ki tudja ?